Drängförkyld...

Mindre roligt specielllt som det sammanfaller med värme och graviditet... Jag ska erkänna att det känns segt och dagarna spenderas nu tänkandes på nässpray - my drug of choice. Var dock till läkaren imorse som var tydlig med att det ska man max ta en gång per dag för att undvika att det blir bihåleinflammation av det... Jag längtar till läggdags då jag får spraya in det härliga i min näsa och sedan kommer befrielsen...

Graviditetskrämpor har tillkommit vilket minskar mina möjligheter att komma ut och promenera. Undvik att lyfta, belasta benen m.m. Vad ska man då göra? Man kan ju inte sluta röra på sig. Det känns om en ännu sämre idé. Måste grunna lite på det där. Gissa om jag längtar tills jag kan träna på allvar igen och Stockholm maraton 2011 ska genomföras. Himla kul, det där. Jag får drömma ännu så länge om den träning min kropp behöver och vill ha. Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: mirandak

Om du inte testat så kan jag tipsa om Renässans, det är koksalt och bör inte vara farligt! Är du väldigt täppt kan du använda Rhinoqort en kort tag!

2010-07-04 @ 21:37:06
URL: http://mirandak73.blogspot.com
Postat av: Ida

Testa renässas plus+, hyperton saltlössning vid nästäppa. Tycker den har fungerat bra. Jag har problem med bihållerna i vanliga fall oxå och använder annars kortisonnässpray men har över gått till den här nu. Är bättre än inget alls iaf. Använder renexin tabletter oxå vid behov och de är helt ok att ta vid graviditet =) Krya på dig!

2010-07-04 @ 22:43:01
Postat av: Hejamamma

Tack för tipsen! Ska dra iväg direkt å köpa sån där Renässans.

2010-07-05 @ 09:18:15
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0