Det är svettigt i Norrland...

Idag har jag t.o.m. städat bilen invändigt. Det behövdes... Sen har jag inte gjort så mycket mer men man får vara glad för det lilla. Bra jobbat, mamman! Ingen annan säger ju det till mig.

Alldelesförkorta promenader har det tyvärr blivit. Mellan åskskurarna har luften fyllts av mygg och knott och då är det inte så trevligt att ge sig ut på nån längre promenad. För att klara sig från dem måste man gå så fort att det egentlligen kallas för att springa väldigt fort och det klarar jag inte. Jag undrar om jag drabbats av foglossning. Men låt oss inte börja gnälla. Det är det så många andra som gör. Jag kan ju faktiskt göra mina yogaövningar idag och det gör ju saker bättre. Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

Hej vännen, du gör det toppen. Gnälla gör du ju inte, det är ju ett konstaterande att du har ont.

Är nog hemma nästa vecka så plinga så ses vi. KRAMAR I MASSOR

2010-07-14 @ 21:36:00
URL: http://angel19.blogg.se/
Postat av: Hejamamma

Tack, min vän. Jag hör av mig på onsdag!

2010-07-15 @ 07:55:11
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0