Det funkar...

...mitt 2010-tänk, alltså. Jag ser till att ha det i huvudet hela tiden; kosten och fokus. Jag tror att det är framgångsreceptet. Om du har bestämt dig - se till att det blir en del av dig. Det låter lite flummigt men äh, det bryr jag mig inte om. När man passerar 30 får man vara lite flummig och ändå make sense, eller hur? Så länge det funkar. Visst, det har bara gått ett par veckor men jag måste ju peppa mig själv.

Dagens pass var 45 minuter jogging tillsammans med min store kille. Jag tyckte att han behövde komma ut och röra på sig så det gjorde inte så mycket att det gick lite långsamt. Vi sprang hela tiden och när jag kom hem körde jag styrkeövningar. Efter duschen väntade ultramaken med en sallad som bl.a. bestod av bulgur och quinoa - gott och nyttigt. Imorgon blir det snabbare tempo när jag och ultramaken springer ihop med lilleman i babyjoggern.

Just nu sitter jag och önskar mig en bra dagkräm och nattkräm. Min hy behöver fukt, mycket av den varan dessutom. Jag vill ju ha Kanebo men....det är inte gratis, precis.

Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0