Snorkallt!

Idag har jag suttit inne hela dagen och ibland sneglat ut och sett hur snön yr där ute. Jag är glad att jag slapp ge mig ut idag. Aldrig har väl en planerad vilodag känts bättre. Annat var det för ultramaken som tävlade idag. Han sprang en 5-timmars tävling i Solna och vann! Ingen slår min kärve man i det här vädret, det kan jag lova.

Jag har som sagt har en dag som präglats av vila. Det jobbigaste jag gjort var att mangla sängkläder och handdukar. Folk tror väl man är galen när de ser en använda mangeln i tvättstugan. De flesta vet väl inte ens vad det är. Jag älskar dock manglade sängkläder. De känns liksom renare även fast jag vet att de inte är det. Sen tar de ju mindre plats i skåpet.


Imorgon måste jag dock trotsa vädrets makter och ta mig ner till gymmet för veckans gympass. Eller ja, jag får trotsa vädrets makter för att ta mig ut till bilen och köra ner till gymmet... Så kärv är jag... Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0