Sjukstugan

Fy vad trist det är att vara förkyld! Jag tror inte ens det är tillåtet att bli förkyld redan en vecka efter att man tillfrisknat från den föregående förkylningen? Det har aldrig hänt mig förut i alla fall och det får inte hända igen. Lyckligtvis är jag ledig på måndagar så jag har fått slöa hela dagen idag. Riktigt surt dock att jag inte kan hålla i spinningpasset imorgon...eller träna överhuvudtaget för den delen. Här hemma är det jag och småkillarna som snorar. Det var också vi som snorade för bara en vecka sedan. Helt otroligt! Ultramaken hävdar att jag inte får gå och pussa på dem och att det är därför vi blev sjuka allihopa nu men vad gör man om man har så söta barn?

Snälla skicka mig lite energi så jag kan mota bort den här eländiga förkylningen! Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: MirandaK

Jag rekommenderar echinagard droppar + friggs brus, det funkar jättebra plus mycket varmt att dricka! Krya på er!!

2010-02-22 @ 13:05:12
URL: http://mirandak73.blogspot.com
Postat av: Angel19

kanske inte ska skicka energi eftersom vår smitta kanske smittar er, men skit e samma. KRYA PÅ ER!!!

2010-02-22 @ 15:43:03
URL: http://angel19.blogg.se/
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

Ikväll lägger jag upp en rolig tävling på bloggen där man kan vinna valfritt barn plagg från Paulfrank, vore kul om du ville delta!(man behöver inte ha en blogg, kanske fler av dina läsare vill vara med som inte har en blogg)



hoppas du får en fortsatt underbar dag och kväll!

Kramar Erica

2010-02-22 @ 19:06:06
URL: http://erica.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0