Sakta men säkert...

...tar jag mig ur snorträsket. Är förtfarande förkyld men det bli bättre så det är väl alltid nåt. Tyvärr kan jag inte berätta om härliga träningspass jag haft men det kommer, är fortfarande för hängig för att längta dit men det kommer det med. Kanke kommer jag hålla i lite coreträning för kollegorna på jobbet, det verkar som om det fanns ett intresse.

Hemma har jag en febrig liten lilleman. Han fick feber idag. Jag och ultramaken märkte det först när han nöjde sig med att sitta stilla i famnen och titta på TV. Det gör han aldrig annars. Nästan samtidigt konstaterade vi att något måste vara fel.

OS har ju varit riktigt roligt på sina håll. Vilka längdskidåkare vi har i Sverige! Måste säga att jag stör mig på Northug, eller hur man nu stavar det. Det är en sak att vara stor i truten men att bara kläcka ur sig spydiga grodor när det går bra och vägra svara på frågor när det går dåligt är ju rent av löjligt och omoget. Då kan han gott ha att det gått förhållandevis dåligt för honom i OS. Ett minus med OS är dock att Mma Ramotswe får vänta. Jag gillar verkligen Damernas detektivbyrå som går på söndagar men det har jag ju inte fått se nu på ett par veckor. Nästa vecka börjar ju i och för sig Desperate Housewives vilket också är en favorit. Undrar vem som dog i det lilla huset... Någon gissning?

Kommentarer
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

Hej, om några timmar avslutas min tävling där man kan vinna en valfri t-shirt/body från paul Frank. Bara ett litet fredagstips sådär;=)

Kram Erica



http://erica.myshowroom.se/2010/tavling-vinn-ett-barnplagg-fran-paul-frank/

2010-02-26 @ 19:09:32
URL: http://erica.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0