Pulsspinning

...har jag nu lärt mig. Det var inte Activio-systemet utan Suuntos system. Ganska lätt och riktigt intressant. Har man eget pulsband kan man få hem ett mail efter varje pass som visar hur man tränat. Något att rekommendera om man verkligen tar sin träning på allvar. Förmodligen kommer jag börja köra detta på mina pass, jag belv lite sugen tror jag. Måste fundera på det lite men troligtvis...

Är fortfarande dunderförkyld... Urk, jag glömmer alltid bort hur hemskt det är att vara sjuk. Det är då man inser vilket aktivt liv man lever och hur beroende man är av en välfungerande kropp. Sen blev väl förkylningen inte direkt bättre av att jag tvingades storstäda när jag kom hem igår...

Imorgon ska jag berätta om Filbunken och Vindaloo. Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0