Låt mig kunna träna imorgon!

Det är lite som en drog för mig, träningen alltså. Abstinensen kommer som ett brev på posten när jag varit utan ett tag. Jag blir rastlös, lite stingslig och riktigt, riktigt träningssugen. I'm a workout junkie! Man behöver svettas ordentligt då och då för att må bra. Man behöver komma upp i puls och känna hur man pressar sig. Tröskeln för smärta och obehag blir högre och högre och man klarar mer. Tränar du regelbundet är du friskare och starkare. Jag hoppas jag kan vara med på Funktionella träningen på gymmet imorgon.

Jag har fått mycket positiva reaktioner på min tatuering. Visst är den fin? Den är väl ganska stor för en första tatuering men det är som jag brukar säga: Go big or go home! ;)

Håll nu tummarna för att jag ska kunna träna imorgon! Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaså kanske FTC imorn... Hoppas att få se dig på passet imorn =) Hade varit jätte kul. Förresten Snygg tatuering!!!

2010-02-09 @ 20:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0