Jag tvingades kapitulera...

...för den bubblande förkylningen som tillslut vann över mig. Natten efter spinningpasset i tisdags, som för övrigt gick mycket bra, vaknade jag och var dunderförkyld. Med andra ord har det inte blivit någon träning denna vecka. Riktigt trist men jag blir nog frisk snart. Jag har testat Kan Jang de senaste förkylningarna och tror att det faktiskt kan fungera. Kanske inbillar jag mig men det känns som att mina förkylningar inte är lika långdragna längre. Jag mår redan bättre. Ja, ja nog med snor-snack.

Imorgon ska jag göra något kul! Jag ska lära mig hålla i pulsspinning. Det ska verkligen bli roligt. Jag gick utbildningen till spinninginstruktör tillsammans med de två killar som uppfann Activo (eller vad det nu hette) som är pulsspinningen. Kanske har det kommit nya varianter sedan dess, det var ju ändå ett bra tag sen, men det är ändå lite kul att man fick vara bland de första att testa det.

Jag har ju börjat jobba i måndags efter ett drygt års föräldraledighet. Det var roligt att börja jobba igen men det svåra är ju att sakna barnen hela dagen. När man väl kommer hem hinner man knappt stänga dörren så är det dags att gå och lägga sig igen. Nåväl, inte riktigt men nästan. Idag fick jag mig lite lunch-gos då ultramaken kom in till stan och lunchade med mig och med sig hade han förstås lilleman.

Det blir inte så mycket träning imorgon heller men snart blir jag frisk och då ska här tränas!! Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0