Buhuuu

Ännu en vilodag! Kände mig inte ok i morse och bestämde mig för ännu en vilodag. Nu mår jag bättre och det verkar som att jag kan köra spinningen imorgon. Jag längtar efter träning!

Nu är mammaledigheten till ända. Ja, förutom att jag kommer vara hemma på måndagar ända till och med augusti vilket känns som en lämplig mjukstart. Syrran hjälpte mig att ordna så jag inte skrämmer folk på jobbet. Jag hoppas det går vägen :). Har konstigt nog ingen ångest alls. Inte ens sån där vanlig "söndagsångest" som brukar infinna sig efter helgen. Det kanske kommer imorgon efter att det börjar gå upp för mig vad det är jag ska göra och att mina dagar inte kommer bestå av barnen.

Idag har jag hjälpt syrran med att hämta hennes dotter från dagis vilket gjorde lilleman glad. Lilleman har även kommit på att han gillar oliver. I alla fall de gröna... Märklig unge det där.

Imorgon blir det som sagt spinning. Roligt som vanligt med andra ord. Vad ska du träna imorgon? Eller vad har du tränat idag? Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0