Sitter och hoppas...

...på att förkylningen ska ge sig iväg oh på varmare väder än -32 som det är just nu. Du vet att jag tjatat länge och väl om att börja springa igen och nu har jag något som ökat min motivation ytterligare:



Mina nya, rosa Icebug skor som jag fick i julklapp av ultramaken. Dem halkar man inte med ens när världen är klädd i vinterskrud. Piggarna på undersidan fixar biffen.

Ultramaken är nu framme i Phoenix och vore redo för tävling om det nu inte vore så att hans bagage med all hans packning inte hade riktigt samma tur... Fortsättning följer...

Heja mamma!


Kommentarer
Postat av: Angel19

Just löv your shoes. Är redo för nytt upplägg, kanske över fika eller middag? Kram

2010-12-28 @ 21:21:28
URL: http://angel19.blogg.se/
Postat av: Hejamamma

Sooo pretty shoes.

Fundera över årets mål så drar vi ihop en middag här snart och fixar träningsprogrammet. Kram

2010-12-29 @ 12:33:20
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0