Mysigt mör...

...blir man efter längdskidåkning. Nu har syrrans familj också anlänt till Lappland så jag och ultramaken brydde oss inte en om att försöka få med Storeman ut i skidspåret. Han försvann iväg med kusinen så snart de kommit in genom dörren. Det innebar dock ett härligt pass med ultramaken. Två varv runt elljusspåret blev det. Det börjar kännas i armar och axlar efter skidåkning tre dagar i rad. Min varma träningsjacka från Newline är nog bland det bästa som gjorts:


Jag är toknöjd! Håller till och med en frusen själ som mig varm. Jag har aldrig haft träningskläder som sitter så bra och är så funktionella som de från Newline.

Jag är en lyckligt lottad kvinna på många sätt. Eftersom jag är gift med en suverän löparcoach har jag mitt på det torra inför maran. Ja, eller i alla fall de bästa förutsättningarna. Igår fick jag ta del av mitt träningsprogram (löpningsdelen) som han knåpat ihop åt mig. Snart ska jag dela med mig av det. Själv förbereder han sig inför tävlingen Across the Years, ett 72 timmars ultramarathon i Phoenix som går nu över nyår. Han ska springa så långt som möjligt på 72 timmar. Vill ni följa en av Sveriges bästa ultralöpare på hans resa gör ni det HÄR.

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

Vad skönt med barnvakt och att få träna tillsammans. Jag håller timmarna för honom och att det går kanon på hans "löprunda" där i amerikat;)

Kramelikram till dig och familjen och en god jul!

2010-12-23 @ 13:36:36
URL: http://angel19.blogg.se/
Postat av: Hejamamma

Angel19 -Kramelikram tillbaka, God jul min vän!

2010-12-23 @ 16:09:10
URL: http://hejamamma.blogg.se/
Postat av: Lotta Johansson

Tack underbara du för de fina orden om våra produkter. Jag blir så glad ! Nu håller vi tummarna för att Andreas kläder kommer fram. Hälsa honom ett stort LYCKA TILL från mig.



Mvh Lotta, Newline

2010-12-29 @ 11:03:25
URL: http://www.newlinesport.se
Postat av: Hejamamma

Tack själv, Lotta! Jag behöver bara vara ärlig. Newline är bäst och det får alla veta - vare sig de vill eller inte ;)

2010-12-29 @ 12:36:25
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0