God Jul & Gott Nytt År!

Idag blir det en träningsfri dag. Idag ligger mitt fokus och min prioritering på julen; att ha en fin julafton med dem som betyder allra mest för mig. Julbastun är avklarad, barnen har badat och nu förbereder vi maten. Jag hoppas barnens finkläder håller sig fina en stund men gör de inte det så gör det inte så mycket. Det är ju bara kläder.

Julafton handlar för mig om underbar mat, släkten är samlad och man får till och med träffa fina mostrar och kusiner. Alkoholen finns inte med i min jul, det hör bara inte till. Här flödar istället julmusten, det passar som allra bäst till julmaten.

Se till att njuta av dagen och så tränar vi imorgon igen!

Många kramar till er.

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0