Delete!

Ibland ska man bara ignorera att barnen kört skrikstafett hela natten och se framåt! Delete!

Kanske är förkylningen lite bättre idag. Jag väljer att tycka det - så, nu blir jag bara friskare. Idag kommer jag sätta igång med att packa in julklapparna. Undrar hur många paket som är hela när vi väl är framme i Saivo?

Min egen träning får vänta såklart. Jag hoppade till och med över de dagliga övningarna igår (och idag) då jag inte vill anstränga kroppen överhuvudtaget. Ja, eller inte mer än jag behöver. Lilleman skulle ju fortfarande puttas till dagis i snömodden och sen ska vagnen puttas hem , uppför backen. Det får räcka med ansträngning.

Men du då? Jag tycker det är lite väl mycket monolog från mitt håll. Jag skulle bli jätteglad för mer kommunikation från din sida. Dela med dig; hur går din träning?

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0