Äntligen...

...är jag inte gräsänka längre! Det är ganska klurigt att jonglera runt 3 barn själv. Jag avundas inte ensamstående föräldrar, puh! Mina barn är det finaste som finns men för en sådan manöver behövs ett par armar till. Ultramaken stoppades självklart i säkerhetskontrollen. Denna gång hade han nog inte skämtat om bomber i kön (Yep, det gjorde han i London strax efter 11e september) hans brott denna gång var nog bara att han på passfotot är lite för lik Usama.

Imorgon planerar jag att äntligen komma iväg på det där spinningpasset jag tjatar om. Snälla, håll tummarna! Det som kan stoppa mig nu är att jag blir sjuk igen men det tänker jag INTE bli. Jag ska glida i cykeltightsen och in på pulsspinningpasset. Oj, vad jobbigt det kommer att bli - jag längtar! Jag kommer på mig själv med att le bara jag tänker på det


Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0