Man får vara glad för det lilla...

...som till exempel att man i alla fall hade byxor på sig när man kom till jobbet. Disträ är ett ord som ganska bra beskriver mig just nu. Mycket att tänka på och då snurrar det lätt till sig.

Imorgon ska jag köra ett träningspass med två av de personer jag hjälper med träningen. Det ska bli roligt. Svett och mjölksyra ska vara ledorden som ska genomsyra både passet och musklerna. Visst låter det härligt! Jag önskar jag själv kunde köra så hårt men det kommer... man måste ha tålamod. Själv ska jag också styrketräna på jobbets gym men inte alls lika hårt som de andra kommer att få köra.

Det är kul när det går bra, förresten. Nu finns ultramaken att anlita som föreläsare även via Kompetensgruppen. Det är ett välrenommerat företag som förmedlar talare, föreläsare, coacher, utbildningar m.m. Självklart kan du anlita honom via hans egen hemsida fortfarande. Väl spenderade pengar kan jag intyga. Visst, jag är hans fru men jag är också en kräsen lyssnare. Efter hans föreläsning hade jag inga synpunkter. Ovanligt vad gäller mig... Det vet ni som känner mig.

Å du, dags att infoga träningen som en naturlig del av ditt liv. Tandborstning är inte heller alltid så kul men skulle du kunna tänka dig att vara utan det och hur skulle du må då?

Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0