Lugn helg?

Hmmm, ja vi får väl se. Ultramaken åkte precis till Mora för att delta i ett ultralopp där man springer Vasaloppet. Han har sprungit det tidigare, Vasastafetten, men var då en av få som körde hela sträckan själv. I år satsar man på att få dit fler ultralöpare och därför blev ultramaken inbjuden då han är en av de bästa ultralöparna i Sverige. Det innebär att jag har barnen själv i helgen. Normalt är det ju inga problem men Lilleman aka Vilde Bill kan vara lite tung att ta hand om själv när man är i vecka 32 och har lite ryggbekymmer. Nåväl, det ordnar sig.

Vi har äntligen hittat det vita skötbord vi letat efter! Något mer ergonomiskt än att byta blöja på toagolvet då vi inte längre har ett badkar i och med flytten i januari. Skötbord på badkaret är annars det bästa, tycker jag, men har man inget badkar blir det svårare att lösa på det sättet.

Idag blir det faktiskt ingen träning för mig men låt inte det stoppa dig! Igår körde jag yoga, som jag bestämt och hade även en mysig stund med spikmattan. Om du inte testat spikmatta tycker jag du ska göra det. Så otroligt avslappnande för ryggen. Imorgon blir det långpromenad och säkerligen lite yoga som grädde på moset.

Vad ska du träna?

Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0