Jag är en fighter!

Jag tycker det är roligt att många nya hittat till bloggen - välkomna! Hoppas ni fortsätter läsa.

Eftersom jag inte klarar av hård träning själv just nu sitter jag och fantiserar om härliga träningspass jag kommer att ha om sisådär ett halvår. Idag regnade det här när jag hämtade Lilleman från dagis och det fick mig att tänka på hårda löppass i regnet. Det är så härligt när man springer i spöregnet och blir alldeles blöt. Då känner jag mig som en fighter, en som inte backar för vädrets makter och där mina beslut om träningen och min övertygelse om träningens effekter så tydligt är viktigare än små bumps in the road. Löpning blir det dock först efter årsskiftet. Förhoppningsvis får jag egna pass på gymmet i spinning och kanske också core? Vi får se, vi får se... Jag fortsätter fantisera...

Hejamamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0