Ny vecka - utan förkylning?

Man kan ju alltid hoppas. Numera verkar dagar utan snor vara en bonus så det är bara att tacka och ta emot.

Jag börjar hämta mig från vulkanbesvikelsen även om det fortfarande är lite sorg i hjärtat. Denna vecka är det tillbaks till träningen och det är ju alltid kul! Imorgon blir det spinning igen, jag får se till att ta det lugnt nu när jag varit sjuk så länge. Jag vill inte bli sjuk igen. Det får gärna gå ett tag. Samma gäller för resten av familjen som också åkt på diverse baciller. Lyckligtvis är det bara jag och lilleman som behövt penicillin...än så länge.

Dagen har spenderats på IKEA och på Bögs gård (jo det heter så...) där de har en massa djur och det var toppen för lilleman som fick klappa hästar, en get och en hund. Ögonen bara lyste. Lite senare hade dessutom mamma och pappa letat sig ner från Norrland. Tanken var att de skulle flyga men de vågade inte chansa på att flyget skulle gå. Nu visade det sig att det gjorde det. Givetvis när de hittat ett alternativt färdsätt. Ja ja, man har ju hälsan i alla fall.

Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0