Idag gäller det!

Ultramaken springer just nu ett 100 miles (16mil) lopp här i närheten och hans förhoppning är att ta nytt svenskt rekord. Gissa om jag håller tummarna. Han ska altlså klara det på mindre än 17h 40 min och ingen annan ska komma före såklart. Tanken var att jag och pojkarna skulle spendera större delen av dagen vid banan men så blev lilleman sjuk... Vi ska ta oss dit om ett tag och bara heja litegrann. Jag tror han klarar det. Han är otrolig min ultramake.

Själv har jag städat detta riktigt smutsiga ställe... Vad snabbt det blir smutsigt och vad jobbigt det är att städa när man fortfarande är ganska förkyld. Ja, ja, nu är det klart i alla fall.

Nu är det nedräkning inför Londonresan på fredag. Hoppas vi alla är friska bara! Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Maria W

Shit, det var långt! imponerande. hur gick det??

2010-05-19 @ 11:33:32
URL: http://mariawinell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0