Sköna söndag

Om man slipper måndagsångesten så är söndag ofta en mycket härlig dag. Eftersom jag är mammaledig så slipper jag den. Jag är dock lite orolig för morgondagen eftersom jag ska till en naprapat. Jag är inte rädd för smärtan. Man har ju fött barn - två gånger! Det jag är orolig för är att han antingen säger: "Har ingen aning om vad vi ska göra åt det här" eller "Det krävs tio behandlingar för detta". Det senare oroar mig för att det kostar 550 kr per tillfälle...

Förkylningen känns lite bättre idag. Ingen halsont och bara lite seg. Förhoppningsvis kan jag köra spinningen på tisdag. Jag fattar bara inte hur jag får ljud i stereon från min iPod. Det finns en docka på stereon men det händer inget i högtalarna när jag kopplar in den... Tyvärr lämnar mina tekniska kunskaper mycket att önska.

Knock on wood men nu har Charlie faktiskt sovit hyfsat i två nätter. Förra natten tog jag striden; när han vaknade efter kl. 5 gav jag inte upp. Han fick välling och sen låg jag brevid honom i en timme och sjöng och buffade. Tillslut somnade han! Victory!! Sedan sov han i nästan 3 h till. Helt otroligt.

P.g.a. förkylningen blir det ingen träning idag. Det blir istället 5-årskalas hos lillstumpan.

Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0