Ny melodi?

Ja, nu har jag testat mamma/barn-pilates. Vad tyckte jag då? Egentligen vill ju jag ha fart och fläkt. Jag vill bli riktigt trött och svettig, gärna till bra musik och då ska man ju inte gå på pilates. MEN förmodligen är det ett mycket bra komplement till min övriga träning och precis vad mina coremuskler behöver. Man jobbar med de små musklerna som håller upp hållningen. Många övningar är riktigt jobbiga och helt säkert jättebra. Dessutom var det en bekant som höll i passet och hon var verkligen jätteduktig. Förklarade så man förstod hur det skulle kännas och det märktes att hon var kunnig. Sånt gillar jag!

Sååå, trots att det inte var ett pass där man skuttar ut, hög på endorfiner, efteråt kommer jag att fortsätta gå på det passet tills Charlie blir för rörlig för att ha med. Eftermiddagen ska jag spendera i skogen. Sigurd har orientering så jag hoppas jag hittar ut dit - och tillbaks! I morgon blir det rask promenad och yoga. Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0