Morgonstund kan ta en stund...

Har lite svårt att piggna till nu så här på morgonen. Det viktigaste är i alla fall gjort; Sigurd har gått till skolan hel och ren, Charlie har fått mat och har busat och somnat igen hel och ren. Förutsättningarna för mamma/barnpasset är därmed optimala; pigg och mätt. Däremot är han väldigt rörlig nuförtiden så vi får se hur det går. Vi kan nog inte vara med så länge till...

Längtar till sista veckan i oktober. Då tar jag med mig pojkarna (de mindre två inte den stora som springer långt) och flyger upp till Kiruna och till mamma o pappa. Det ska bli roligt! Familjen drömmer dock just nu även om en solsemester... tänk vad härligt med sol och bad. Jag kan ligga och jäsa i en solstol med bok efter bok i en hel vecka. Det blir det tyvärr inget sådant i år.

Nu ska jag nog ta och fixa till mig så jag inte skrämmer de andra barnen på passet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0