I Love Newline!

Nu har kläderna äntligen kommit! Tänk att jag fått kläder. Riktigt fina och sköna. Jag har gillat dem förut men nu har de till och med blivit ännu bättre. Jag fick dessutom mer än jag beställde:

-En löparjacka
-En urmysig fleecejacka
-En tröja
-En tight t-shirt
-En t-shirt i lösare passform
-Ett par tights
-Ett underställ (jepp, det går att springa när det är kallt och nu går det ännu bättre)
-En sport-BH
-En mössa
-Ett par handskar


Gissa vem som är riktigt lycklig (och fin) just nu. I could get used to this! Vad fin jag kommer att vara när jag håller i spinningen på tisdag =). Jag vill ut och träna nu. Om motivationen tryter kan man åtgärda det genom att köpa (eller få ;) nya träningskläder.

Idag har jag dessutom äntligen varit och klippt mig. Frisören fick rulla ut stora fårsaxen med ett extra dieseldrivet elverk för att inte hela gallerian skulle kortslutas. Hon fönade även mitt hår rakt efteråt och för en liten stund kan jag känna hur alla med normalt, följsamt hår har det...

Som jag skrev igår har jag faktiskt vilat helt och hållet idag. Charlie testar mig och ultramaken på nätterna... I natt låg han mellan oss och gjorde allt för att slippa sova:
Mental note 1: Klipp Charlies naglar imorgon
Mental note 2: Klipp även tånaglarna
Mental note 3: Sätt upp håret på dig själv helt och hållet utom räckhåll för nattsuddarbabyn
Mental note 4: Odla karaktär för att orka vända denna nattsuddarspiral eller se till att ultramaken gör det
Mental note 5: Välj det senare alternativet

Imorgon ska familjen hänga med Sigurd på orienteringstävling. Det ska bli kul! Undra vilka Newlinekläder jag ska ha då...? Sedan ska jag ut och springa. Undra vilka Newlinekläder jag ska ha då...? Fniss, jag har fina träningskläder... Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

snygga kläder på snygg tjej. Ohhhh ja jag är avis!!

2009-09-25 @ 18:42:36
URL: http://angel19.blogg.se/
Postat av: Torun

Snyggt! Lite belöning för alla ensamma dagar och nätter!

2009-09-25 @ 18:58:53
Postat av: Syrran

Undrar när MINA kläder kommer. Kan tänka mig att träna om jag får såna kläder...

2009-09-25 @ 19:05:28
Postat av: Lotta Johansson

KUL att du gillar kläderna! Ultramaken hade inte berättat att du också var ett träningsfreak :-) Jag är absolut inne på din linje att det är motivationshöjande med nya träningskläder. Något mer du önskar så är det bara och höra av sig.



Ha en fin helg !



2009-09-25 @ 19:53:47
URL: http://www.newline.dk
Postat av: mia

alltså om jag åxå hade kunnat FÅ massa kläder hade jag säkert åxå rört på mej lite oftare... :)

2009-09-25 @ 20:00:27
Postat av: Hejamamma

Tack alla för alla fina ord. Till mina systrar; ni kan röra på er först sen kanske ni får låna fina kläder av mig ;) Till Lotta; åter stort tack! Gissa om jag kommer tala varmt om och visa upp mina fina kläder på gymmet!

2009-09-25 @ 20:23:30
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0