Att välja och vraka

Hmmm... Ibland blir jag lite till mig, lite för mycket kan man säga. Nu känner jag att jag börjar komma igång med ordentlig träning igen. Nu är ju promenader bra träning men jag har lessnat lite. Speciellt att promenera utan sällskap. Jag har gått alla rundor i mitt närområde massvis med gånger så nu blir det bra att sätta igång med gruppträning på allvar. I söndags satt jag dock och listade upp alla pass jag ville hinna med i veckan; mamma/barnpilates, core, mamma/barngympa, löpning, spinning... Med tanke på att jag fortfarande har riktig träningsvärk tror jag inte att pilates idag följt av core imorgon är att rekommendera. Speciellt inte då båda dessa pass kräver att du håller korrekt position i kroppen. Min stela lekamen är allt annat än korrekt just nu. Meningen med passen är att lära kroppen att använda rätt muskler till rätt saker. Jag skippar därför pilates idag då jag behöver core-inspiration för att kunna sätta ihop ett eget pass.

Dagen träning: Spinning! Yes, idag sätter mitt eget pass igång och det ska bli riktigt kul. Jag har ett riktigt bra pass på gång. Innan dess blir det en liten promenix nu när jag tror att Charlie börjar vakna... Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0