Nöjd...

...vad annat kan man vara efter en eftermiddag av denna klass; massage, löptur, middag, dusch och nu sitter jag här i fåtöljen med familjen vid min sida. Ultramaken tyckte jag var värd en massage och det var riktigt skönt. Löpturen gick jättebra, nu sitter jag bara och väntar på vad höften säger om det. Hoppas, hoppas, hoppas den är på bättringsvägen. Imorgon stundar naprapaten för ännu en misshandel, hrrrm, en behandling heter det visst.

Testade nu mina omgjorda lurar och det verkade som om det funkade bättre i mina små öron. Läskigt var det dock att det redan börjar mörkna vid halv sju på kvällen. Det är så man ibland, under löpturen, testar dödssprintar utifall att mr. Creepy-don´t-want-ya-no-good står och flåsar bakom ett träd. Jag kunde dödssprinta by the way, under hela löpturen eller ja, i alla fall där det var skum belysning.

Nu till några riktigt, riktigt bra nyheter... Kent släpper ny skiva i november!!! Lyssna på ett smakprov http://www.youtube.com/watch?v=tdesx6nGYwY Måste kolla i almanackan om det är en röd dag. Drömmer mig tillbaka till de två konserterna förra året...

Imorgon är det spinning! Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0