Kill Bill 3?

Skumkänslan i magen håller i sig från magsjukan så ingen träning idag heller. Jag har däremot precis kommit hem från naprapaten och han blev glad åt mina positiva formbesked. Att gå till honom är som att kliva in i en Quentin Tarantinofilm. Han har nån skum musik, gammal jazz, sån där man ser framför sig knastra på en gammal grammofon. Musiken och han är lugn och det är inte så mycket blod men ändå finns det skräck i luften. Det är väl det senaste som jag tillför scenen. Ja, ja, jag verkar ju bli bättre i alla fall. Jag får tåla lite läskig behandling bara det funkar.

Imorgon ska jag och killarna supporta ultramaken som ska springa Sörmland Ultra Maraton.

Tack alla ni som stillade en del av min nyfikenhet och lät mig få reda på vilka några av mina bloggläsare är. Jag är lite nyfiken av mig. Ha en härlig fredag och glöm inte bort att träna, fredagsmyset blir så mycket godare då! Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-09 @ 22:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0