Kalven är lös!

Idag har Sigurd sprungit Kalvruset och vilken krigare han är!

Det är han som springer i mitten - den coole killen. Det var en bana med mycket sand, vatten och väldigt kuperat. Tävlingsområdet låg nere i en sandgrop, låååångt ner i en sandgrop. En dag som denna är man glad att man valt vagn utifrån det liv man lever, Vi lever ett liv i terrängen, kan man säga. Alltså väljer man en Kronanvagn framför en Bugaboo, som hade varit en källa till många agressioner om vi hade varit dumma nog att köpa en sådan. Jag säger absolut inte att ägare til Bugaboovagnar är dumma. Jag förutsätter att man, om man köper en sådan vagn, bor inne i stan och inte går så mycket i terrängen. Då funkar säkert en sådan vagn.

Jag har fixat ännu en låt till mitt core-pass. Den blev klockren tillsammans med de övningar jag valde! Jag längtar tills jag får hålla ett pass. Nån som vill ha privatlektion i core?

Just nu känner jag ett sådant träningssug. Visst är det skönt att köra ett ordentligt träningspass, gärna ett löppass med bra musik i ipoden. Här i veckan vann jag en låt i itunes på min favoritradiostation: The Voice 105,9. De spelar hip hop och r´n´b. Jag är ju en gammal streetdansare och älskar verkligen dessa musikstilar. Om det är något jag saknar så är det dansen... Till våren ska jag börja dansa igen - då är det streetdance som gäller! Det finns ingen roligare träningsform och heller inget jobbigare. Jag är helt lycklig efter ett danspass! Inte ett bekymmer i världen.

Just nu gräddar jag bröd:

Charlie far runt och river ner saker...ultramaken säger att han tar efter mig eftersom han är helt oresonlig. Skulle jag vara oresonlig? Vad säger ni?

Imorgon blir det löpning! Oh Yeah!!! Häng med vettja! Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0