Jag förlorade...

Var ute på en härlig höstpromenad för en liten stund sedan som vi avslutade i videobutiken. Vi tänkte hyra en bra film till ikväll men har inte riktigt samma smak när det gäller film... Ultramaken gillar inte mina förslag och suckar att det alltid "...ska handla om livsöden" och skådespelaren på framsidan får inte se ut som om han blickar ut över något då finns det risk för alldeles för hög dramafaktor och alldeles för låg actionfaktor. Mitt förslag idag var "Seven pounds" med Will Smith men tydligen blickade han ut över något och ordet livsöde fanns med på baksidan... Två fel av två möjliga. Ultramakens förslag var "Dark knight" men jag kände inte riktigt för den. Jag å andra sidan har inga hangups och kan därför se filmer ur i princip alla genrer men idag kände jag inte för hans förslag. Jag går bara på känsla. Så vad gör vi när vi är oense och jag inte ens fick honom att välja min film genom att titta på honom med stora ögon och påminna honom om att jag ju varit sjuuuk nyligen? Vi lottar. Jag har tur i kärlek men inte i spel så vad hände? Vi ska se "Dark knight" ikväll... Sist vi lottade vann jag, vilket ultramaken påminde mig om men det berodde bara på att jag då såg filmerna bakom hans rygg... Ja, det kanske var rätt åt mig att jag förlorade idag.

I morgon ska jag träna igen. Det ska bli kul! Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0