Intervallad å klar!

Intervallpasset gick riktigt bra och kul var det! Det konstiga var att jag kände mer i höften när jag värmde upp och när jag varvade ner än när jag körde intervallerna. Ultramaken tror att det har med mitt löpsteg att göra och jag är benägen att hålla med; när jag springer snabbt har jag ett riktigt fint löpsteg (om jag får säga det själv och det får jag ju) löpsteget är dock mindre fint när jag springer långsammare... Måste jobba på det.

Jag gillar mina nya Newlinekläder och hittar nya positiva saker med dem varje träningspass:

Denna lilla lucka för klockan till exempel. Riktigt bra när man behöver hålla koll på klockan hela tiden som idag när jag körde intervaller. Jag vill ju inte dra upp hela ärmen när det är så här kallt och då är det bra att jag bara behöver öppna en liten lucka för klockan!

En liten ficka för iPoden alldeles nedanför kragen, perfekt! Jackan hittar du här.

Jag avslutade med mina rehabövningar och fick sällskap:

Charlie gillar att gnaga på min biologiskt nedbrytbara matta...

Imorgon blir det naprapat (aaaootch...), mamma/barnpilates och spinning - härligt! Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0