Vaccintrött?

Idag har jag faktiskt känt mig lite hängig. Jag tror det kan bero på det där vaccinet. Jag ska inte gnälla, än så länge har jag inte haft alltför allvarliga biverkningar. Ändock var det tillräckligt för att jag tog beslutet att inte träna idag. Hellre ta det säkra före det osäkra. Blir det inte värre till imorgon så kör jag ett cykel-/styrkepass imorgon. Längtar...



Då kan jag testa mitt nya gummiband också. Finns det nåt bättre än att bli helt slutkörd av ett träningspass? Endorfinerna rusar i kroppen, maten smakar bättre, man sover bättre, är gladare. Allt är helt enkelt skitbra. Sedan har jag dessutom en så härlig familj att komma hem och mysa med.

Längtar till London, förresten. Jag måste se till att ta dit familjen snart! Men kommande resor just nu är resan upp till Norrland över julen och i februari finns en skidresa inbokad. Jag ska ju förhoppningsvis köpa skidor till helgen och i jul ska jag och ultramaken köra hårt i Olos!

Kolla in lilleman i babyjoggern:


Redo för äventyr! Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!



Det är grannen här.Nu har jag hittat din trevliga och inspirerande blogg!!Jättekul!



Imorgon ska jag träna på gymmet!Det ska bli så kul och på söndag ska jag förhoppningsvis träna spinning...

Tränade igår oxå så jag känner mig duktig...haha..



Tråkigt att ni ska flytta,när vi precis börjat lära känna varandra...

Var flyttar ni?



Hälsningar Louise(granne i Edsberg)

2009-11-19 @ 20:09:33
Postat av: Hejamamma

Hej Louise,

Kul att du hittat hit. Ingen fara, vi flyttar bara till 7:an så vi kan fortsätta lära känna varandra. Det är bara att hälsa på!

2009-11-19 @ 21:18:40
URL: http://hejamamma.blogg.se/
Postat av: Syrran

De e mosters tötnos:-D

2009-11-20 @ 17:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0