Streeeeetcha...

...heeela dagen lång. Det blev min sjukgymnasts dom. 6 gånger om dagen ska jag stretcha höften på lite olika sätt. Hon frågade mig om jag tror att jag klarar av att göra det 6 gånger om dagen. Jag svarade att jag gör vad som helst och jag menar det.


Jag tror att det kan vara vanligt att man går till sjukgymnast o.s.v. och får råd men sedan rinner det bara ut i sanden och man glömmer bort att göra det man skulle men fortsätter vilja bli av med problemet. Dessa två saker går ju självklart inte ihop. Man måste själv ta det största ansvaret för tillfrisknande, oavsett vad det är man ska tillfriskna ifrån, eller har jag fel?

Igår blev det spinning för min del. 50 minuter ordentligt svettande mamma! Men vad skönt det är efteråt och faktiskt under passet också. Jag gillar ju när det är jobbigt, det ska svida lite. Jag märker dock att det inte är alla som är helt bekväma med att svettas och stundals plåga sig genom mjölksyrans vidder men man måste våga för att vinna!

Detta är faktiskt mitt hundrade inlägg! Det vore kul att höra vad ni tycker om min blogg även om jag skriver mest för min egen skull är det roligt att andra vill läsa den. Vad tycker ni jag ska skriva mer om/mindre om?

Nu ska jag iväg med lilleman och träffa en kompis. Vi ska äta lunch i tv4-huset. Meeen först ska jag stretcha!

Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0