Skumt...

Igår fick jag ju jääätteont av löpningen. Jag fortsatte dock stretcha och tog en Ipren innan jag gick och lade mig. I morse när jag vaknade var det mycket bättre. Jag stretchade på under träningen på gymmet idag och det känns faktiskt ganska bra. Skumt, men bra...

Träningen idag bestod som vanligt av en timmes kondition:
 

Sen blev det lite styrkeövningar:

Det sååå skönt! Jag blir så peppad att träna när jag kommer till gymmet och jag kan inte förstå de som bara drar omkring på gymmet och knappt svettas. En kille gick omkring och snackade i mobiltelefon hela tiden. Varför inte bara stanna hemma då? Jag önskar bara jag hade mer tid att gå på pass men man kan ju inte hinna med allt.

Imorgon blir det intervaller på gymmet. Det kan man med fördel köra på löpband, tycker jag. Speciellt nu när det är mörkt på eftermiddagarna. Då är det så svårt att hålla koll på klockan i mörkret.

Ha en härlig söndag och glöm inte bort att träna. Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: MirandaK

Skönt att det känns bättre, hoppas det är på väg åt rätt håll! God fortsättning på helgen!!

2009-11-29 @ 16:25:01
URL: http://mirandak73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0