Flexibilitet...

...är en viktig beståndsdel i mammans vardag för att få till träningen. Som jag nämnde igår satte en sömnlös natt sina spår och jag insåg att träning inte var en del av gårdagens agenda. Fredagar är vanligtvis en vilodag men eftersom jag inte tränade igår ser jag till att göra det idag. Ultramaken kommer dock hem för sent för att jag ska ge mig ut på ett löppass men jag kör core istället och springer imorgon. Kanske får jag med mig hela familjen om jag har tur! Jag har inte sovit klockrent i natt heller, i ärlighetens namn ganska uselt även denna natt men bättre än förra natten och ordet "töcken" beskriver inte dagen idag lika bra som det var vad hela gårdagen handlade om. Min store kille fick i alla fall sin spruta, jag tog honom säkert till gitarrlektionen och lilleman fick leka med sina kompisar på öppna förskolan.

Jag har funderat lite på den kommande flytten i januari och undrar: Hur flyttar man en diskmaskin?? Är det någon som vet och ännu hellre vill hjälpa till. Ultramaken är uppfinningsrik men jag undrar om han vet hur man fixar det... Jag är inte så säker så om någon vet, berätta gärna!!

Jag letar dessutom efter en pirra att använda till flytten


Någon som har en sådan som inte har gjort en utflykt på länge...?

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Måste ha missat att ni ska flytta, vart ska ni bo sen då?

2009-11-27 @ 16:47:58
Postat av: Hejamamma

Vi flyttar bara över gatan till en 4:a. Kan du tapetsera, eller? ;)

2009-11-27 @ 18:32:19
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0