En bra söndag

Spinningen gick bra och det var roligt, som vanligt. Men var var ni? M.I.A. en sån här härlig dag. En av mina grannar var på passet och efteråt pratade vi om att komma igång efter att ha fått barn och hur man pusslar ihop livspusslet som kan vara nog så svårt innan man dessutom tar med träningen i bilden. Jag måste passa på att berätta att hon tyckte att jag såg superfit ut, så nu fick jag det sagt ;). Det gjorde mig glad såklart! Det är klart att det inte är lätt men nånstans måste man fråga sig själv vad det är man vill och därefter se hur man ska nå dit. Visst, kunde jag välja skulle jag väl se ut så här:

Men man måste ju vara realist. För det första så har gener en del att säga till om och dessutom kan man nog tro att denna tjej är deffad. Själv är målet mer vad jag vill kunna prestera men självklart vill jag se bra ut i mina kläder och kunna ha de kläder jag vill. Man måste som sagt ha realistiska mål. När man sätter i gång med att träna regelbundet tycker jag att man ska vara nöjd om man till en början hinner med ett par pass i veckan. Oftast är det dödsdömt att går från noll till hundra. Hemma hos oss är träning en del av vardagen. Precis som vi äter middag varje dag är träningen en nödvändig och härlig del av nästan varje dag.

I morgon blir det till att springa en sväng; intervaller står på schemat. Back on track! Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

Härligt jobbat och fortsätt kämpa...men lova att du tar det lugnt med höften!!

2009-11-09 @ 09:45:10
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0