Det är hårt att ligga på topp!

Oj, vad trött jag blev efter dagens pass; 40 minuters distanspass. Egentligen inte ett så jobbigt pass men eftersom jag missade att fylla på med energi direkt efteråt och istället rev av mina rehabövningar, hoppade in i duschen och åkte och storhandlade en timme så tog det hårt på mig. Dumma jag drack inte ens ett glas vatten efter passet. Snacka om rookie... Både jag och ultramaken var som om man slitit ut två björnar (snälla björnar) ur idet mitt i vintern och kastat in dem på ICA Maxi med en lista och eftersom björnar inte kan läsa tar det dem en evinnerlig tid att lista ut vad som ska handlas samtidigt som de är riktigt hungriga och fortfarande mycket trötta. Allt tar sååå lång tid när man är hungrig och trött och det är då man vill att det ska gå snabbt men, men... Vi får trösta oss med att veckans mat är inköpt.

Imorgon ska jag till ortopeden... Hoppas han är snäll och hoppas att han inte ber mig vila från träningen. Det är något jag inte är bra på. Håll tummarna för mig! Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0