Det är gött att svettas!

Ibland funkar det så bra. När ultramaken kom hem idag var jag ombytt och åkte direkt iväg till gymmet för att träna. Dagens träning var intervaller och det är så lätt att hålla koll på intensitet och tid på löpband. Vanligtvis blir jag så uttråkad på löpband men kör man intervaller händer det saker hela tiden så jag hinner inte ens bli det minsta less. En bonus är ju dessutom att jag känner mig så himla bra efteråt; jag är riktigt svettig, trött men samtidigt är jag klar efter bara 30 minuter. Ett riktigt kvalitetspass med andra ord! Men får jag välja är det annan löpning som jag hellre ägnar mig åt...


Igår bakades det pepparkakor i sann adventsanda:


Tror ni lilleman gillade dem?


Det gjorde han!

Idag har vi hunnit med babysim och sång och lek i kyrkan. Lilleman hittade en kassaapparat som han verkligen gillade.

Imorgon blir det spinning igen. Hejamamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0