Trist...

Nu ser det ut som om jag inte får ett eget corepass till våren... typiskt. Det var tydligen nåt med schemat hit och dit... Jag som blev så glad över att få ett eget pass. Ja, ja, det dyker väl upp något. Jag fick i alla fall riktigt  ordentlig träningsvärk efter corepasset i lördags. Det är bra, sådan smärta gillar vi!

Idag blir det faktiskt spinning. Jag hade ju mitt sista egna pass förra tisdagen och därför vänder jag på steken denna vecka och går på ett spinningpass idag och kör intervaller imorgon.


Idag var sista babysimmet innan jul men vi fortsätter efter jul eftersom lilleman tycker att det är så kul. Lilleman har kommit in i ett härma-stadium nu. Det blev extra roligt idag när jag kastade upp en boll och visslade samtidigt. Det ville han också göra såklart. Det gick nästan...

Se till att inte glömma bort träningen under julen. Det är extra gott att äta om man kan må bra samtidigt. Är man ledig kan man ju faktiskt se till att röra på sig ordentligt åtminstone en halvtimme om dagen, eller hur? Det finns bara dåliga ursäkter och se det så här: Vem är det man ljuger för? Sig själv, allt som oftast. Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

hoppas jag är bättre då, men under jul blir det massa utelek och långa promenader. Jag längtar!!

2009-12-15 @ 19:11:59
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0