Det här gjorde jag bra!

Om ingen annan ger en positiv feedback måste man göra det själv, eller hur? Jag insåg idag att jag kommer att ha tränat 6 pass den här veckan; intervaller i måndags, spinning i tisdags, core i onsdags, löpning i torsdags, löpning idag och imorgon blir det mitt vanliga gympass. Shit, vad bra jag är! Vet ni vad det bästa är? Det har inte ens varit jobbigt eller svårt att få till. Visserligen är jag mammaledig och kan träna till viss del med lilleman eller när han sover men jag ska banne mig få till det även när jag börjar jobba i februari. You mark my word!


Men jag är ju såå nyfiken: Hur har du tränat i veckan? Var inte blyg, berätta för mig! Har du inte tränat? Berätta varför. Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: AM

Braaa jobbat! Jag har också varit duktig och känner mig som världens energiknippe! Pepp på oss!

2009-12-07 @ 22:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0