Ändrade planer

Jag trodde att jag skulle kunna köra mitt vanliga gympass igår men ödet ville annorlunda. Efter en trevlig middag hos vänner blev lilleman riktigt förkyld. Natten spenderades därför mestadels i vaket tillstånd...


Och när morgonen väl kom tyckte jag mig känna en förkylning på gång. Man får inte vara dum så jag stannade hemma. Jag kan säga att jag känner mig nöjd med förra veckans träning i alla fall; 5 pass blev det tillslut. Än så länge är jag inte sjuk (ta i trä...) trots att lilleman hostat och nyst mig i ansiktet x antal gånger. Därmed kunde jag köra dagens träning som bestod av intervaller på löpband - som vanligt. Det gick jättebra idag igen och jag kunde ta i mer än sist.

Om jag har tur kommer jag få ett eget corepass till våren. Håll tummarna för mig!

Dagens i-landsproblem fortsätter. Nu har jag hittat en hemsida som säljer relativt billiga Kaneboprodukter men så fanns inte en av de produkterna jag behövde. Stackars mig...

Fortsätt träna på, för det gör du väl...? Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Pia

Bra kämpat 5 pass är inte illa, fick bara ihop 3 förra veckan, om jag inte får räkna 4 timmars trampande på IKEA som ett! Men denna vecka blir det minst 4! Och sidan med Kanebo produkterna får du gärna dela med dig av, för i januari någon gång tar nog både min dagkräm och min nattkräm slut, så då blir det att byta! Kram!

2009-12-08 @ 08:30:08
Postat av: Angel19

Körde fitness yoga igår och har träningsvärk idag...räknas det?? Det var jobbigt!



Tips ang Kaneboprodukter: jag kollar beautyplanet...annars kollar du prisjakt.se och där hittar du billigaste..



Lycka till!



Kram

2009-12-09 @ 14:59:47
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0