Jag vill bo i hus!

Sådana här dagar önskar jag att vi bodde i hus eller åtminstone radhus så man kunde sitta ute i solen. Det blir liksom inte samma sak att gå ut och sätta sig på en bänk... Men vinna på lotto lär jag inte göra. Det är lite sssvårt när man aldrig spelar. Samtidigt har vi en bra lägenhet, mat på bordet, friska ungar och med andra ord inget att egentligen klaga på. Det inser jag egentligen och då och då händer saker som gör att jag påminns om att vi har det väldigt bra trots att vi inte är rika på pengar. Häromkvällen gick Humorgalan på TV och efter att jag och ultramaken gråtit ikapp en stund blev även vi världsföräldrar. Gör det du med!

I eftermiddag är det 50 minuter distans på schemat. Jag tror till och med att jag hoppar i mina små shorts men då kanske jag borde gå ut lokalt och rekommendera solglasögon på. Mina bleka ben kan orsaka skador på hornhinnan...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0