Vilken helg!

Nu är också Lillan döpt och allt gick suveränt bra. Alla barnen skötte sig i kyrkan och Lilleman ville till och med tillbaks dit idag. Efteråt åt och fikade vi hemma hos oss och vi var ett gäng härliga människor som såg till att göra det till en minnesvärd dag. Tack alla ni!

Jag läste en vers i kyrkan och Lilleman tyckte jag skulle sjunga i mikrofonen istället. "Nu ska mamma sjunga" sa han. Jag kan tycka att det är lite jobbigt att stå och prata inför folk men just därför gör jag det, för att göra det mindre jobbigt. Jag låter sällan rädslor begränsa mig.

Imorgon är det bara 40 minuter distans på schemat men senare i veckan kommer hela 2 timmars löpning. Denna 4-veckorsperiods viktigaste pass.

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0