Gräsänka

Nu har ultramaken åkt till Österrike över helgen för ett 48-timmarslopp. Han satsar på att hinna mer än 33 mil. Håll tummarna du med och om du är nyfiken kan du följa honom på Twitter HÄR. Här hemma händer det inte så mycket. Storeman ska klippas och det borde jag också göra. Hoppa vädret blir fint så vi kan hänga i lekparken.

Nästa träningspass blir på lördag då jag håller i mitt corepass. Tar det fortfarande lugnt efter maran. Hälsenan är bättre men ännu inte bra. Märkligt hur jag redan kan känna ett sådant sug efter att träna och tävla igen, trots alla smärtor jag hade. Jag måste sätta mig ned och göra mitt eget styrkepass. Det jag vet är att det kommer i alla fall innehålla utfall på balansbräda för att träna upp min svaga vänsterfot.

Vad tränar du idag?

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

När jag läser din blogg blir jag verkligen inspirerad att börja träna igen. Jag har tränat väldigt mycket med Kettlebells men sen jag började jobba i september så har det inte blivit så mycket tyvärr. Nu är det bara cykling till jobbet och promenader som gäller. Är gravid också med foglossning så vill ta det lite lugnt så att fogarna håller.

Kram!

2011-06-02 @ 20:25:01
URL: http://mammasbarn.blogspot.com
Postat av: Hejamamma

Hej Linda, vad kul att höra att du inspireras! Se till att rör dig så mycket du orkar så kommer du må bra. Foglossning är inte kul men det blir värre om du inte rör dig men det verkar du ju göra. Kram

2011-06-02 @ 21:12:50
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0