Träningsvåren är igång!

Äntligen! Som jag har väntat och längtat efter att få komma igång "på allvar" med min träning och nu är jag här. De närmaste månaderna kommer mitt träningsprogram förändra oftare än vanligt eftersom jag väljer att starta lugnt i och med att min kropp fortfarande inte är helt återhämtad från förlossningen. Här kommer de närmaste två veckornas träningsprogram:
VECKA 1

Måndag
25 minutersjogg + ryggövningar

Tisdag
50 minuter spinning

Onsdag
Vila (självklart gör jag de dagliga övningarna; plankor, höftlyft, armhävningar)

Torsdag
Vila

Fredag
25 minuters jogg + ryggövningar

Lördag
Styrka helkropp och kondition på gymmet

Söndag
Vila

VECKA 2

Måndag
20 minutersjogg + ryggövningar

Tisdag
50 minuter spinning

Onsdag
Vila (självklart gör jag de dagliga övningarna; plankor, höftlyft, armhävningar)

Torsdag
Distanspass löpning 30 minuter

Fredag
Vila

Lördag
Styrka helkropp och 20 minuters jogg

Söndag
Vila

Känns riktigt bra!

Idag har jag hunnit med ett 2-årskalas för Lilleman. Hela morgonen gick åt till att baka tårta:


Tyvärr medförde sjukdom och annat att de flesta inbjudna inte kunde komma men syrran och hennes familj dök upp och gjorde kalaset till en succé.

Nu ska jag påbörja arbetet med en kompis träning. Snart är dessutom företaget igång. Riktigt spännande!

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0