Äntligen

...kommer ultramaken hem! Som jag och barnen har längtat.

Ännu en dag i kylans tecken. Nu är det -32 ute och alltså inget löpväder. Det blir bara de gamla vanliga övningarna; planka, sidoplanka, höftlyft, armhävningar. På fredag åker vi hem och då hoppas jag får snöra på mig löparskorna i alla fall, förhoppningsvis redan innan. På söndag är det kick-off med gymmet jag jobbar på och då ska vi bl.a. få göra ett konditions- och rörlighetstest. Spännande nu så här efter förlossningen.

Jag vill passa på att tipsa er om min syrras spa som hon precis tagit över; Hälsobadet i Sollentuna centrum som ligger på Scandic hotell. Det alltså dit du ska gå om du vill ta hand om dig själv. Hon ska få ta hand om min begynnade rynkfest som är i gång i mitt ansikte. Eller hur, syrran?

Jag har än så länge bara fått veta av två bloggläsare varför de läser min blogg. Berätta gärna du med, jag är så nyfiken!

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej



Hittade din blogg när jag sökte på tränande mammor,är som du en tränande mamma och älskar det ..

Otolig make du har som klarar sådana utmaningar ..



Varma Hälsningar

2011-01-04 @ 20:04:42
URL: http://tvaflickortvapojkar.blogg.se/
Postat av: Linda

I will help you..med rynkorna och med övriga saker som du kan tänkas behöva hjälp med...

2011-01-05 @ 08:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0