Lugnare tempo

Ja, det får det bli vare sig man vill eller inte ibland. Idag blir "träningen" en promenad. Jag skriver träning inom citationstecken för att det inte riktigt är vad jag normalt kallar träning men vad gör man... Lyssna på kroppen måste jag göra och säger den att jag ska lugna mig så gör jag det. Åtminstone ett tag framöver.

Idag har vi spenderat lite tid i en galleria här i närheten och jag hittade en jääättefin klänning, Men den kostar 600 kronor och det känns lite mycket för en sommarklänning... Jag orkade i alla fall inte prova den och om jag gör det så får jag väl hoppas att den inte passar. Det vore i och för sig fin med en snygg sommarklänning... Ja, drömma kan man ju.

Jag tycker det är lite tråkigt att jag aldrig får några kommentarer längre på bloggen. Kanske beror det på att jag varit för dålig på att blogga sedan jag började jobba. Får nog skylla mig själv där, va?

Imorgon blir det träning på gymmet. Det var alldeles för längre sedan jag var där för min förut sedvanliga helgträning på gymmet men imorgon bär det av efter frukost. Bäst jag laddar Ipoden... Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: MirandaK

Nyfiken i en strut undrar om det inte är dags för dig att berätta en sak?? Det ryktas om jäsning.....;-)

2010-05-14 @ 20:28:38
URL: http://mirandak73.blogspot.com
Postat av: Syrran

Var på Armani X-nånting idag..fanns många fina sommarklänningar över 600...

2010-05-15 @ 22:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0