Barracuda

Utanför vårt hus står en Plymouth Barracuda parkerad.

Ni som känner mig vet att detta inte är min typ av bil men tänk om man kunde säga att man har en Barracuda. Shit, vad coolt! Jag skulle vilja ha en bara för att kunna slänga ur mig att "Jag tar Barracudan och kommer förbi..." lite så där nonchalant.... Och så måste man säga det på ett speciellt sätt, som i den där låten "Barracuuudaaaa". Det här är egentligen mer min typ av bil:


Cadillac Escalade... Inte så dumt att slänga ur sig att man kommer förbi i sin Escalade... Tyvärr inte så eco-friendly men eftersom jag ändå aldrig har en halv miljon över så kan jag ju få drömma, eller hur?

På tal om nåt helt annat var jag på gymmet i morse, i ottan enligt någon ;). Själv hade jag varit vaken ett tag men jag var hemma från gymmet strax efter 9. Det blev 30 minuter kondition och sedan styrka. Jag fokuserar på rygg och ben just nu med tanke på mitt tillstånd men det betyder inte att man kan strunta i resten. Då blir det felbalanserat. Och blir det riktigt fel så kan det bli som för många unga killar som vill få snygg överkropp men glömmer att det faktiskt hänger ett par ben under naveln. Hur kul är inte det med värsta överkroppen och spagettiben. Det ser ut som en karaktär från det där sällskapsspelet Mix Max. Nej, tacka vet jag ultramaken. Där har vi en man med de snyggaste benen i stan...

Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0