Äntligen fredag!

Å vad är bättre än att komma hem till en helt nystädad lägenhet? Sååå skönt! Vilken bonus. Jag hade förberett mig på att sätta igång att städa men det hade ultramaken redan fixat. Nu väntar en lugn helg; imorgon ska vi beställa en ny barnvagn. I oktober har vi två barn som ska åka vagn så då blir det en syskonvagn och efter mycket letande tror vi att vi hittat en smidig en som också ryms i bilen:

Tyvärr lär den väl inte vara så terränggående som vår nuvarande men ibland måste man ge avkall på sådant. Jag tror det blir bra. Den verkar vara smidig i alla fall. Vi är också ute efter ett vitt skötbord och en babykorg för "Bullan" att sova i när hon kommer ut. Om ni har nåt eller hör nåt om nån som vill bli av med detta så får ni gärna hojta till.

På tal om mina härliga barn har lilleman lärt sig ett ord som han gärna säger ofta och högt: "Pippa!"... Det är inget ord vi använder här hemma och jag har inte hört någon använda det ordet men jag har ingen aning om vad han menar. Han kanske menar pippi...? Ultramakens chef ville få honom att säga "Jägare" men lilleman svarade bara "Pippa!" idag när de tränade ihop. Ja, ja, han slutar väl snart.

Imorgon ska jag försöka få till lite träning på gymmet. Ja, eller vaddå försöka, det är ju bara att genomföra, eller hur? Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tror de blir en bra vagn. Många som har den här upp oxå trots att största delen av året är att köra på snöunderlag =)

2010-05-28 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0