Newline is my friend!

Ja, jag vet, vissa har det bra. Ultramakens sponsor Newline har än en gång förbarmat sig över mig och gett mig riktigt bra och snygga träningskläder:


Snygga va? Har hunnit testa en av dem på corepasset jag höll för kollegorna i onsdags och den får med beröm godkänt. Riktigt skön och sval att träna i. Corepasset börjar förresten ordna till sig. Det är riktigt roligt att göra detta för sina kollegor och det verkar vara uppskattat också. Sen måste vi ju tyvärr uppehålla oss i lite trista möteslokaler där vi måste möblera om varje gång men man får ta det onda med det goda.

Min träning börjar ta sig igen. Sjukdom och annat har gjort att jag tvingats trycka på pause-knappen men nu håller jag tummarna att jag inte åker på den förkylning lilleman just nu dras med så ska det nog ordna sig.

Nu ska jag baka pizza och fredagsmysa. Hejamamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0