Skansen

Idag tog vi oss ut till Djurgården och Skansen. Det blev mycket promenerande vilket verkligen känns i kroppen just nu och därför känns det bra att bara jäsa i soffan. Det känns som jag aktiverat mig tillräckligt för en dag. Visst, det kanske inte är det bästa att ge sig ut på låångpromenader när man mår som jag gör men samtidigt vill jag varken begränsa mig själv eller resten av familjen så Skansen blev det. Lilleman och Storeman gillade det. Lilleman fick klappa en get. Har du sett Belgiska jättekaniner nån gång? Jag fick se dem idag och de såg verkligen så himla konstiga ut. Som om de hörde hemma i Alice i underlandet, eller nåt. Jättestora!





Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0